مرحبا بكم في المدونة

Tuesday, May 15, 2007

معجبــــه بيـــــه

معجبه بيه وبنظرة عنيه
وبهمس شفايفه ولما بسلم عليه
بيخدنى شوقى وحنينى ليه
وحبى بيظهر
مش عارفه انا حبيته ليه
وايه اللى شددنى ليه
ياترى حسسنى وبيحس بلهفة عنيا عليه
شوقى وصله ولا ايه؟؟؟
اروح اقوله ولا استنى عليه انا تعبت خلاص وحبه بان عليا
كل الناس حسونى وهو لية بيدراى عليا
هصبر لامتى انا قلبى مش باديا
خايفة يسبقنى ليه ومعرفش هقوله ايه
اقول انى بحبه ومقدرش اعيش بعديه
ومعرفش برده انا حبيته لييه
تاريخ حبى ليه انا معرفهوش
وهيفيد بايه
ما هو متسجل فى قلبى ومحفور فى عقلى
حبى ليه فاق الحدود
عدا السطور والمحيطات والبحور
حبى ليه مش كلام
ولا كلام بقوله فى حكاية غرام
دى حقيقة مشاعرى واعجابى بيه
اللى مخابياهم عليه




mahe208

5 comments:

sakayar said...

إيه ده انتي لحقتي تنسي الواد بتاع البوست اللي فات بدأتي تكتبي للواد الجديد ... ماشي ماشي... طيسب استني أما الأربعين يفوووووت مش على طول كده في الزربوووو
على فكرة تنفع أغنية ...بس بلاش أنا اللي أغنيها ...وبلاش انتي برضه ... مش عايزين وجع دماغ

mahe said...

ديما فاتح البوستات
لالا ده مجرد كلام انت عارف انه لا امن للرجال مهما حصل
خلينا كويسين بس علشان الاجماع الشعبى على الرجال وميتقلش اننا ضدهم ولا حاجة خلينا ساكتيين
وفات الاربعين والخمسين وكل ايام السنة



لية بس جرب كدا تغنيها
لا انا لو غنيت هتجيب كتيييير

مصطفى حسان said...

كل الناس حسونى وهو لية بيدراى عليا


ممكن تسألي الحجه روبي لأنها أكيد عارفه إجابة السؤال ده
طب ليه بيداري كده ولا هو داري كده ؟؟

ههههههه

كلام جميل
وبسيط

mahe said...

هى روبى حجت
انا اول مرة اعرف بس خبر جميل
لالا وانا اسالها بتاع ايه
ال اسالها ال
معتش الا الحجة وبعدين يدراى زى ما هو عاوز يتفلق هع هع هع

تشكرات

3ashe2elro7 said...

سبحان الله
و لا شئ دايم و لا دايم الا الله